Regulamin rezerwacji terminu
Regulamin w aktualnej wersji obowiązuje od dnia 01 stycznia 2020 r.
Regulamin określa prawa i obowiązki Usługodawcy i Rezerwującego związane z zasadami świadczenia usługi bezpłatnej konsultacji zawieranej za pośrednictwem stron internetowych: życienanowo.pl, upadloscwarszawa.biz, kancelariafenix.pl oraz za pośrednictwem Facebooka i innych mediów wyżej nie wymienionych , w tym zasady i tryb wykonywania przez Rezerwującego będącego konsumentem prawa odstąpienia od umowy.
Dane identyfikujące usługodawcę
Usługa: Konsultacje prawne, na którą można zapisać się za pośrednictwem Internetu świadczona jest przez Kancelarię Prawną FENIX sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Hożej 86/410, 00-682 Warszawa, posiadającą numer NIP 701-067-75-87, zwanym dalej: Usługodawcą.
Możesz skontaktować się z Usługodawcą telefonicznie pod numerem +48 505 906 905 lub drogą korespondencji e-mail wysyłając e-mail na adres: kontakt@kancelariafenix.pl lub osobiście w biurach i oddziałach Usługodawcy.
Definicje
- Na potrzeby niniejszego Regulaminu, poniżej wskazane pojęcia mają następujące znaczenie:
- Dzień Roboczy– każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
- Rezerwujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną mająca odpowiednio miejsce zamieszkania lub siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
- Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- Konsultacje prawne – usługa, świadczona przez Usługodawcę lub podmioty trzecie współpracujące z Usługodawcą, w wymiarze do 60 minut, prowadzone indywidualnie w wyznaczonych miejscowościach oraz za pośrednictwem Internetu lub telefonicznie;
- Regulamin– niniejszy regulamin;
- Strona – strona internetowa przeznaczona do rezerwacji terminów Konsultacji Prawnych wykonywanych przez Usługodawcę umieszczona na adresie url: https://fenix.nakiedy.pl;
- Usługodawca – Kancelaria Prawna FENIX sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Hożej 86/410, 00-682 Warszawa, posiadającą numer NIP 701-067-75-87;
- Rejestracja i logowanie – strona z rejestracją lub logowaniem do aplikacji: nakiedy.pl;
- Pracownik – osoba pracująca u Usługodawcy;
- Umowa o świadczenie usługi Konsultacje prawne – umowa o świadczenie usługi Konsultacje prawne zawierana albo zawarta między Rezerwującym, a Usługodawcą za pośrednictwem Internetu i stron Usługodawcy, na podstawie której Usługodawca zobowiązany jest do udzielenia wsparcia prawnego w wymiarze czasu wskazanym na Stronie, a Rezerwujący do stawienia się na umówiony termin konsultacji;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna ale konieczna do zawarcia Umowy o świadczenie usługi E-konsultacje.
Umowa o świadczenie usługi Konsultacje prawne.
Sposób i termin spełnienia świadczenia
- W celu rozpoczęcia procedury zawarcia Umowy o świadczenie usługi: Konsultacje prawne należy wybrać jedną z dostępnych opcji w różnym zakresie usług (Upadłość konsumencka, Restrukturyzacja, Upadłość gospodarcza, Pomoc frankowiczom i inne) m.in.:
– Konsultacja prawna w Warszawie;
– Konsultacja prawna w Łodzi;
– Konsultacja prawna w Białymstoku;
– Konsultacja prawna Telefoniczna;
– Konsultacja prawna On-line – wideokonferencja. - Następnie należy kliknąć przycisk: „WYBIERZ” przy wybranej z powyższych opcji oraz przejść do rezerwacji terminu Konsultacji prawnej i na końcu zarejestrować się na platformie nakiedy.pl, uzupełniając swoje dane kontaktowe i akceptując regulamin.
- Rejestracja jest możliwa poprzez uzupełnienie pól w formularzu lub poprzez konto Facebook.
- Konsultacja będzie potwierdzana przez Pracownika.
- Jeżeli Pracownik nie dodzwoni się do Rezerwującego, ani nie otrzyma żadnej informacji zwrotnej w ciągu 48h przed umówionym terminem Konsultacji prawnej, wówczas Usługodawca ma prawo do anulowania usługi i rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym.
- Umowa o świadczenie usługi Konsultacji prawnej między Rezerwującym, a Usługodawcą zostaje zawarta z chwilą uzyskania potwierdzenia przez Pracownika w formie telefonicznej.
- Usługodawca nie jest zobowiązany do osobistego świadczenia Konsultacji prawnej, może powierzyć realizację Umowy o świadczenie usługi Konsultacji prawnej podmiotom trzecim.
- Umowa o świadczenie usługi Konsultacji prawnej ma charakter jednorazowy i zostaje zawarta na czas realizacji usługi, co oznacza, że Rezerwujący dokonuję rezerwacji nowego terminu Konsultacji zmierza do zawarcia nowej Umowy o świadczenie usługi Konsultacji.
- Usługodawca korzysta do rezerwacji terminów Konsultacji prawnej oraz realizacji Umowy o świadczenie usługi Konsultacji prawnej z rozwiązań informatycznych oferowanych przez podmioty trzecie – aplikacji zarejestrowanej na domenie: nakiedy.pl.
- Konsultacje prawne odbędą się w terminie zarezerwowanym przez Rezerwującego i potwierdzonym przez Usługodawcę.
- Usługodawca w celu realizacji Umowy o świadczenie usługi Konsultacji prawnej będzie porozumiewał się z Rezerwującym drogą korespondencji e-mail wysyłając wiadomości na adres wskazany przez Rezerwującego przy dokonywaniu rezerwacji lub telefonicznie na numer telefonu wskazany przez Rezerwującego.
- Konsultacje prawne prowadzone są w sposób wybrany przez Klienta:
- Telefonicznie – Usługodawca wykonuje połączenie na własny koszt do Rezerwującego na numer telefonu zarejestrowany na terenie Polski;
- Online – za pośrednictwem aplikacji Skype lub innej aplikacji dostępnej online. Usługodawca przesyła Rezerwującemu wszelkie niezbędne informacje do logowania w aplikacji i ponosi opłaty związane z korzystaniem z aplikacji na czas wykonywania Usługi, poza opłatą za połączenie z siecią Internetewoą przez Rezerwującego.
- Osobiście – w wybranych miastach podanych na stronie rezerwacji.
Wartość konsultacji
- Wartość świadczenia danej usługi Bezpłatnej konsultacji wynosi od 100 zł do 350 zł, w zależności od wyboru usługi. Koszt ten w całości pokrywa Usługodawca.
- Rezerwujący nie ponosi opłat za skorzystanie z usługi Konsultacji prawnej, jeżeli taka forma jest widoczna podczas rezerwacji.
- Usługodawca może pobierać opłatę za wykonanie usługi, wówczas jest to widoczne na stronie rezerwacji.
Konsekwencje niestawienia się na potwierdzoną przez pracowanika usługę Konsultacji prawnej
- W sytuacji kiedy Rezerwujący dokona rezerwacji terminu Konsultacji prawnej oraz potwierdzi tę rezerwację poprzez wiadomośc e-mail lub telefonicznie u Pracownika i nie stawi się na spotkaniu lub nie odbierze telefonu oraz nie oddzwoni do Usługodawcy, wówczas Usługodawca może naliczyć opłatę za ponowną rezerwację usługi Konsultacji prawnej w wysokości do 350 zł.
Zasady anulowania rezerwacji oraz zmiany terminu usługi Konsultacja prawna.
- Rezerwujący może dokonać anulacji lub zmiany terminu usługi najpóźniej do 48 godzin przed umówionym terminem Konsultacji prawnej. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy Rezerwujący dokonał rezerwacji terminu z minimalnym wyprzedzeniem wynosządzym 24h, wówczas maksymalny termin do anulowania lub zmiany terminu usługi wynosi 12 godzin przed umówionym terminem Konsultacji.
- W tym celu Rezerwujący może anulować lub zmienić termin rezerwacji, wyłącznie korzystając z poniższych opcji:
- telefonicznie pod numerem: +48 505 906 905
- mailowo, na adres: kontakt@kancelariafenix.pl (w wiadomości wpisać datę, godzinę oraz swoje dane osobowe)
Dane osobowe
Podanie danych osobowych przez Rezerwującego jest dobrowolne lecz niezbędne do zawarcia Umowy o świadczenie usługi Bezpłatnej konsultacji. Rezerwujący nie jest uprawniony do podawania jako swoich danych osobowych podmiotów trzecich.
Wszelkie kwestie odnoszące się do ochrony danych osobowych zostały szczegółowo uregulowane w Polityce Prywatności.
Zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym
Rezerwujący obowiązany jest do korzystania ze Strony i usługi Konsultacji prawnych w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami. Rezerwujący winien mieć na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Rezerwujący obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Rezerwującego obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Postanowienia końcowe. Zmiany regulaminu
- Umowa o świadczenie usługi konsultacja prawna zawierane są w języku polskim.
- Wszelkie ewentualne spory powstałe w wyniku zawarcia i wykonywania Umowy o świadczenie usług konsultacji prawnej z Rezerwującym niebędącym Konsumentem rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Usługodawcy.
- Usługodawca uprawniony jest do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wskazanych ważnych przyczyn:
- Konieczność zmiany Regulaminu z uwagi na zmianę przepisów prawa wpływającą na jego treść;
- Konieczności dostosowania Regulaminu do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wydanych przez odpowiedni organ;
- Zmiany sposobu świadczenia usług drogą elektroniczną spowodowanej przyczynami technicznymi;
- Zmiany zakresu lub zasad świadczenia usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez wprowadzenie nowych, zmianę lub wycofanie dotychczasowych funkcjonalności lub usług oferowanych Klientowi;
- Konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które pojawiły się w Regulaminie;
- Zmiany danych identyfikujących Usługodawcę, w tym danych teleadresowych;
- Zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu;
- Przeciwdziałanie nadużyciom;
- Zmiany warunków korzystania ze Strony, mająca na celu poprawę obsługi Klientów.
- Wyżej wskazany katalog przyczyn do zmiany Regulaminu jest zamknięty.
- Rezerwujący nie jest zobowiązany do złożenia jakiejkolwiek kaucji, czy udzielenia innych gwarancji finansowych Usługodawcy.
- Regulamin jest dostępny dla Klientów w każdym czasie bezpłatnie na stronie internetowej pod domeną kancelariafenix.pl, w taki sposób że możliwe jest jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.