Kariera

Specjalista ds. obsługi klientów w kancelarii

Miejsce pracy: Białystok

Szukamy osoby ambitnej, samodzielnej, nastawionej na rozwój osobisty na stanowisku specjalisty ds. obsługi klientów
 
 

Zakres obowiązków:
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy,
• odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,
• organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań z klientami,

 

Wymagania:
• wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• znajomość obsługi urządzeń biurowych,
• komunikatywność,
• wysoka kultura osobista,
• dobra organizacja czasu pracy,
• dokładność i skrupulatność,
• dyspozycyjność,
• mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Oferujemy:
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
• stabilne warunki zatrudnienia,
• przyjazne środowisko pracy.

CV prosimy przesłać za pośrednictwem formularza lub drogą mailową: rekrutacja@kancelariafenix.pl.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię Prawną FENIX sp. z o.o. moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji. Przysługuje mi prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przeze mnie zgody przed jej cofnięciem.”

 

Radca prawny / Adwokat / Aplikant

Miejsce pracy: Białystok

Szukamy ambitnego i samodzielnego prawnika – radcę prawnego / adwokata / aplikanta
 

Zakres obowiązków:

  • Przygotowanie pism procesowych,
  • Opracowanie strategii procesowej,
  • Reprezentowanie klientów kancelarii w postępowaniach sądowych,
  • Bieżące doradztwo prawne dla klientów kancelarii.

Wymagania:

 

  • Minimum 12 miesięcy doświadczenia w pracy w kancelarii lub instytucji finansowej,
  • Wiedza w zakresie prawa bankowego, norm prawnych regulujących produkty bankowe oraz przepisów dotyczących ochrony konsumentów na rynku finansowym,
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu postępowań sądowych,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i praktycznego podejścia do rozwiązywania problemów,
  • Wysoka komunikatywność i kultura osobista, doskonała organizacja pracy,
  • Dokładność i terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
  • Samodzielność działania oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Praktyczna znajomość programów MS Office (Word i Excel),
  • Łatwość formułowania myśli i wniosków, zarówno w sposób ustny, jak i pisemny.

 

Oferujemy:

  • Elastyczna forma zatrudnienia,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Świetna lokalizacja biura (centrum Białegostoku),
  • Ciekawe, innowacyjne projekty,
  • Możliwość rozwoju i awansu,
  • Realizacja własnych pomysłów.

CV prosimy przesłać za pośrednictwem formularza lub drogą mailową: rekrutacja@kancelariafenix.pl.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię Prawną FENIX sp. z o.o. moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji. Przysługuje mi prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przeze mnie zgody przed jej cofnięciem.”

 

Zgłoś się teraz i poznaj warunki współpracy

Wyślij nam swoje CV

Click or drag a file to this area to upload.
NIE ZWLEKAJ!

Umów darmową konsultację

Z zespołem rzetelnych profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem prawnym i finansowym.

#WiosenneSprzątanieDługów

Kliknij w numer, zadzwoń i zapisz się na bezpłatne spotkanie

LUB

DNI OTWARTE W BIAŁYMSTOKU, UL. CIESZYŃSKA 3A/6 PIĘTRO