Specjalista ds. obsługi klientów w kancelarii
Miejsce pracy: Białystok

Zakres obowiązków:
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie firmy,
• odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,
• organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań z klientami,
Wymagania:
• wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• znajomość obsługi urządzeń biurowych,
• komunikatywność,
• wysoka kultura osobista,
• dobra organizacja czasu pracy,
• dokładność i skrupulatność,
• dyspozycyjność,
• mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
• stabilne warunki zatrudnienia,
• przyjazne środowisko pracy.
CV prosimy przesłać za pośrednictwem formularza lub drogą mailową: rekrutacja@kancelariafenix.pl.
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię Prawną FENIX sp. z o.o. moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji. Przysługuje mi prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przeze mnie zgody przed jej cofnięciem.”
Radca prawny / Adwokat / Aplikant
Miejsce pracy: Białystok

Zakres obowiązków:
- Przygotowanie pism procesowych,
- Opracowanie strategii procesowej,
- Reprezentowanie klientów kancelarii w postępowaniach sądowych,
- Bieżące doradztwo prawne dla klientów kancelarii.
Wymagania:
- Minimum 12 miesięcy doświadczenia w pracy w kancelarii lub instytucji finansowej,
- Wiedza w zakresie prawa bankowego, norm prawnych regulujących produkty bankowe oraz przepisów dotyczących ochrony konsumentów na rynku finansowym,
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu postępowań sądowych,
- Umiejętność analitycznego myślenia i praktycznego podejścia do rozwiązywania problemów,
- Wysoka komunikatywność i kultura osobista, doskonała organizacja pracy,
- Dokładność i terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- Samodzielność działania oraz umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość języka angielskiego,
- Praktyczna znajomość programów MS Office (Word i Excel),
- Łatwość formułowania myśli i wniosków, zarówno w sposób ustny, jak i pisemny.
Oferujemy:
- Elastyczna forma zatrudnienia,
- Elastyczne godziny pracy,
- Świetna lokalizacja biura (centrum Białegostoku),
- Ciekawe, innowacyjne projekty,
- Możliwość rozwoju i awansu,
- Realizacja własnych pomysłów.
CV prosimy przesłać za pośrednictwem formularza lub drogą mailową: rekrutacja@kancelariafenix.pl.
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię Prawną FENIX sp. z o.o. moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji. Przysługuje mi prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przeze mnie zgody przed jej cofnięciem.”
Zgłoś się teraz i poznaj warunki współpracy
Wyślij nam swoje CV

NIE ZWLEKAJ!
Umów darmową konsultację
Z zespołem rzetelnych profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem prawnym i finansowym.